Sunday, March 16, 2014

Rodina se nezapře

Fajn, dobře. Asi se mi nikdy nepovede si všechno v té škole dohnat. Furt mi něco chybííí. A ještě si teď přijdu hrozně.. rozbitá?.. nebo prázdná, nebo jak to říct. Já ani nevim, nevim co chci, nevim co si myslet. Prostě nic. No ale s tím asi nic neudělám, ikdyž je jasné, že mám nějaký problém, který bych měla vyřešit. Spíš se mi nechce nic řešit a je mi vše jedno. Což je zvláštní.

 ♥
No, pryč s nechutnejma myšlankama~ Ve čtvrtek jsem byla se sestrou venku. Nejprve jsme nevěděli co dělat, ale pak jsme šli k její práci a fotili se tam. Ano taky nechápu tu logiku. Cestou tam jsem byla nějakým velmi pochybným občanem Prahy nazvána "Hastrmane Tatrmane", řeknu vám, že to je velice.. potěšující :D Fajn, ale alespoň jsem si tím zajistila hlasitý smích od sestřičky. Celkově jsme byli hrozně vysmátý, jako pokaždé. Ty naše hlášky., zkrátka "rodina" se nezapře xD Poté jsme šli na kafe a začali vzpomínat. Ani nevíte jak moc mi chybí dětství. Bestarostné, veselé, pořád vsme vymýšleli různé kraviny. Například různá alternativní řešení na všechno. Už v tu dobu jsme dělali cosplaye~ Sice velice pochybné ale cosplaye to byli!ˇ^ˇ Doteď mě bolí břicho od smíchu.

 No a pátek Dux a Efko jako vždy. Psiren zjistila, že jak jsou teď všichni ty Kawaii Potato (určitě jste na to nědo na fb již narazil :D) tak já sem vlastně Kawaii Rotten Potato.. Protože prostě hniju. Teda alespoň moje vlasy. Dále co bych řekla. Došli jsme k závěru, že by jsme měli napsat článek "Just Dux", protože prostě duchcov. :D Ale myslím, že by to bylo nadlouho. A nevím zda by to někdo četl :'D

V sobotu jsme navštívili nové Teplické nákupní centrum. Konečně tu něco je. Víc lidí jsem viděla snad jen na lázeňský O.o Ikdyž moc se mi to nelíbí teda a navíc se uvnitř nesmí fotit... WTF?.. Nikdy nepochopím proč. A šli jsme do kina na Krásku a Zvíře. Moc pěkný film, miluji celkově ten příběh. Na pohádku od Disneyho jsem se koukala jako malá pořád, mám chuť si to pustit ˇ^ˇ V tom ině mají nová sedadla, jsou hrozný až na vyjímku. A to jsou dvojsedadla!o.o.. je to skvělý :D Takže to bylo parádní až na to že jsem byla moc unavená. Taky jsem šla spát v půl desátý večer :(




 Sestřička :3


  A maminkaa :3

1 comment:

  1. Haha, to já když si vzpomenu, jak jsem si říkala, že budu o prázdninách makat do školy, tak se teď docela směju, ani jsem si nevytáhla učení z tašky... :D
    Jinak nám tady taky mají stavět "obchodní centrum", ale moc jasně bych to stejně neviděla... :)

    ReplyDelete