Thursday, March 13, 2014

Focení sukní

Ve středu jsme si šli do školního ateliéru fotit sukně co jsme šili v Norimberku. Krom toho, že jsem byla skvělý fotograf, tak jsem se snažila i sama na fotkách nějak vypadat :'D.. no a tu jsou... tak co.. líbí se vám moje sukně? nikdy jsem na sebe dlouhou sukni nevzala, ale teď se mi začli líbit.... A to tričko! Frank
Musím říct že ty svoje nová platformičky miluju!... chodí se v nich božsky, vypadám v nich dobře (doufám) a prostě aww... a jo je mi uplně jedno že jsem moc vysoká.
Btw. Ano, hnijou mi vlasy










3 comments:

  1. tá dlháá je náádhernáá...uchvátila ma :)

    ReplyDelete
  2. Já sice dlouhé sukně taky nemusím, ale takhle i s tím tričkem to vypadá moc dobře. Ty boty ti závidím a druhá fotka odspoda je úžasná. ^^ Sluší ti to :)

    ReplyDelete