Wednesday, March 19, 2014

Jahodový lízátko

Ano, opravdu je miluji
dobře... dala jsem si asi tří roční pauzu a s lízátkama přestala~
jenže nadešel zlom a já si prostě koupila Jahodový Chupa Chups
řeknu vám svět je hned o něco krásnější
a sladší
sakra asi si udělám zásobu a spapám jich kolik to jen půjde
né dobře, to teda neudělám
ale pár si jich dám
....

Asi jsem se jinak zbláznila. Hrozně bych se furt hejbala a cvičila, nejsem tak unavená asi i proto, že chodim brzo spát, ve škole tak nějak dávám pozor, snažím se. Ani si už tolik nestěžuju. Zkrátka nevim co se mi stalo ale zamlouvá se mi to. Možná je to tím teplem...? kdo ví
Né, tak ale aby to neznělo zase moc optimisticky, mám své temné chvilky. Stále se mi z pár věcí chce blejt, ale většinou se místo toho prostě jen směju. A neříkejte, že smích zvracení nepřipomíná. NE? mě teda jo.
By the way dnes jsem se hezky nadlábla v kfc but i don't care. A večer nám hezky mrdlo.. hlavně Lin :3












4 comments:

  1. Ty jsi tááák strašně krááásná! <333 :*

    ReplyDelete
  2. ta čtvrtá fotkaaaaaaaaaaa <3

    ReplyDelete
  3. Aaaa ta čtvrtá fotka:D Opakuju se,koukám,ale to je prostě BOŽÍ!!

    ReplyDelete