Sunday, April 6, 2014

Focení na procházce + nová FB stránka


ano už i já jsem tak trapná a založila jsem si stránku na FB :D.. nějak jsem se nudila a přijde mi to cooool :DD

budu moc ráda pokud mi jí lajknete ♥ a klidně jí můžete i sdílet.. prosím :3

https://www.facebook.com/officialdai

Jinak dnes... teda včera.. jsme byli s Chilli v lese a na louce a fotili jsme... tak tu je pár fotek, moc jich neni ale tak co už... byla to skvělá dlouhá procházkamiimo civilizaci :3






https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10171234_835271453155213_702806153124422305_n.jpg







6 comments:

  1. Fotky jsou super, Daiinko, a můj "lajk" už samozřejmě máš :))

    ReplyDelete
  2. jsi snad první, co znám, komu sluší brejle alá Lennonky. Fakt top! :)
    Tvoje vlasy asi nepřestanu nikdy žrát, že bych se taky vrátila zpátky k modrý éře?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. fákt?:D.. nepřijde mi moc :D
      vrať je to skvělá barva :3 ale ta co máš teď ti moc sluší ^^

      Delete
  3. Ahah, kdybych měla face, tak bych lajkovala hned, ale víš co. :D
    Jinak fotky naprosto boží, jako vždycky. <3

    ReplyDelete