Monday, December 16, 2013

Jmenuje se Trip

Seznamte se s mou novou láskou, jmenuje se Trip. Nikon D5100
Proč Trip? Protože mě to napadlo. Protože je to feťácký. A protože se mi to prostě líbí
Jak jsem k němu vlastně přišla?.. Maminka mě celí víkend dusila zvědavostí, co je to v té obálce na stole. Nakonec jsem se smířila s tím, že abych na to přišla tak si budu muset počkat do vánoc. No jenže, jak se ukázalo, tak to nebyla tak dlouhá doba. Maminka v neděli, těsně před mým odjezdem odhalila ono záhadné tajemství oné obálky. A totiž, objednávka na Nikon D5100 s objektivem 18 - 55 a k tomu 5 tisíc. V tu chvíli se mi do očí nahrnuli slzy. Ale protože těch pět tisíc a mích 4,5 tisíc nedávali dohromady 10890, půjčila mi maminka ještě další 1,5 tisíce s tím, že to splatím. Totiž, byla to akce která se vyplatí a trvala jen do vánoc. 
Nu tak jsem si ho dneska šla v mall.cz v holešovicích vyzvednout.
A musím říct, že jsem vybrala opravdu skvěle. Byla to láska na první pohled. A taky celý den nedělám nic jiného, než jen fotím a fotím..... Nemohu se dočkat, až se s ním dokonale naučím :3 což bych řekla bude už brzy

4 comments:

  1. <3<3<3 ooo, tak to congrats! :* je krásná, taky jsem na ňu koukala, když jsem se rozhodovala. :)

    ReplyDelete
  2. jaký to je, probudit se s pocitem, že máš ZRCADLOVKU?!:D<33333

    ReplyDelete
  3. já nevim... takový.. mocný :DDD ♥

    ReplyDelete