Wednesday, December 18, 2013

Konec života bez záznamu.

Aneb, jak se dá život zkazit (vylepšit) když máte zrcadlovku... totiž .. fotím samé sračky (hlavně teda sebe) ale nevadí.! Kurva mě to baví... A Trip není jen Trip ale Evžen Trip... Evžen bylo uplně první jméno, co mě napadlo když jsem začala přemýšlet o pojmenování mého miláčka. A já si až teď uvědomila, že je to vážně dokonalé jméno! Takže Evžen, Evžen Trip, těší mě.
Do háje někdy si příjdu jak z jiného světa, počkat, já jsem. Každý jsme totiž z jiného, svého vlastního světa, alespoň to je má teorie jiných světů.

Miluju černobílé fotky. A tady jich "pár" je.. z posledních dní.. ale pozor, jsem to jen jáá!.. muhahaaa :D






 Lin sexy pazoura


6 comments:

  1. bolel ten septum?
    ja strasne po nom tuzim, len mi zatial nic neprepichovali tak sa bojim tej bolesti:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě vůbec :)... ale to záleží na tom jakej práh bolesti máš a kde máš citlivá místa a tak... znám plno lidí, které to bolelo a naopak plno lidí komu to přišlo jako nejmíň bolestivý piercing. :).. tak uvidíš ^^ a taky záleži jestli to píchneš do chrupavky nebo ne (já to nemám ve chrupavce)

      Delete
  2. Wow, cool!

    Check the latest giveaway on my blog
    monic-dzej.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I like your accessories - very brave!

    Olga
    http://goldinabernt.blogspot.ru/

    ReplyDelete