Saturday, December 14, 2013

chcípnem na otravu cukrovím

Aneb nikdy nevíte jestli je mámino cukroví bezpečné a přesto pak do sebe narvete tunu aniž byste se nadechli.
Eh.. nesnáším cukroví, ale stejně ho jim. Proč? protože je to jídlo a leží na stole a kouká na mě se slovy "sněz mě nebo chcípni"... tak co mám asi tak dělat? Nejsem přece sebevrah a to bych mu neudělala. Tak je to samozřejmě i s jiným jídlem. O vánocích asi fakt umřu, protože tolik jídla co máme doma jste neviděli ani ve snech malých afrických dětiček.
Máma má cukrovku a má ráda cukr. To se hold občas stává. Ale tak já jí to neberu, protože by mě stejně poslala do háje. Ale ať mě z toho laskavě vynechá... já nechci být obětí cukru. Pf. Nemám ráda sladký! Ok, kecám. Mám ale nechci ho. Zase kecám, nechci ho jen občas. Ale teď na něj v poslední době fakt nemám chuť, náladu.. cokoliv. Takže mi to prosím všichni necpěte, ráda si sama zhynu se šunkou a ovocem. Nehledejte kombinace, prostě mi to chutná. A né nejsem vegetarián, bez masa bych umřela don't kill meh pls, totiž někdy mám pocit, že to pár vegetariánům vadí a pak se mi straní ... whaat :D
Moje mamka se nějak rozhodla že jí vánoce bavěj a že toho upeče moc.. uklidí moc a ozdobí moc. Ale tak co. Vypadá to hezky :3 A vánoce jsou vlastně super. Je volno, můžu bejt doma, spát, jíst a dívat se z okna jak hezky sněží. Pokud ovšem sněžit bude. A vážně už se těším na vánoce i když vím že toho budu mít dost do školy.. haha.. nasrat

Jen tak mimochodem.. nikdy nechtějte učit prarodiče na pc.. ke všemu ve Windows 8... je to sračka ale aspoň mohu u nich být na noťasu a né pravidelně umírat nudou (zrovna u nich píšu tento výplod) a příjdu si jak na tripu

Btw. články po sobě nečtu a nikdy číst nebudu. Takže to je vysvětlení pro to jestli někdy napíšu kdoví jakou sračku



6 comments:

  1. Já už si peču sama,taky toho vždycky sežeru hrozně moc..jinak docela koukám, že nejsi vegetarián. Nebo vegan.:D Jsem ráda, já si pak na blogu připadám jako jediná "barevná hlava" co jí maso..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty taky nejsi vegetarián?._.
      Tak to je super!:3 sem ráda že v tom tady nejsem sana xD

      Delete
  2. Já po sobě články taky občas nečtu, to se pak docela divím. :D
    Jinak já si taky vždycky říkám, že to jíst nebudu, že budu tlustá a kdesi cosi, jenže pak vždycky projdu kolem těch krabic a.... :D
    Já jsem sice kdysi byla vegetarián, ale poslední dobou me představa, že bych byla bez masa docela děsí. :3 :D

    ReplyDelete