Thursday, December 12, 2013

Lížu podlahu

vážně. chutná dobře.
ne. až takový labužník nejsem ale nemám k tomu daleko, jsem schopná sníst cokoliv ale o tom radši pomlčíme... mluvím jen a pouze jídlo. ale ne.. vraťme se k podlaze, lin našla kokain
A teď vážně, nebaví mě furt mlít jen hovna o hovnech *heh*. měla bych balit. A přepsat si sešity. A tak dál, ale co, mrdám to, proč se snažit když je to všem jedno... jo mámě ne a mě taky ne.. ale proč?.. k čemu jsou mi dobrý známky když můžu mít trojky?... ha.. co by za ně někdo dal a mě jen stačí neučit se a tak. Stejně do školy chodím jen proto abych si něco namalovala, něco ušila a spala. Spim téměř každou hodinu a ráda bych řekla že mě to sere ale po pravdě? vůbec. mám to ráda a je to i celkem pohodlný, jen občas se najde pár  učitelů co s tím nesouhlasí, ale když si uvědomí, že mám 1-2 tak zmlknou. Většinou. Ale vážně proč bych nemohla aspoň spát když už tam jsme do čtvrt na sedm a teď kvůli stáži tam budem ještě častěji takhle dlouho. Takže co, problem?..
už dávno sem přestala hubnout... a teď sem zhubla 4 kila a 3 cm v pase, nevím jak.
a nesnáším make up. fakt. nejradší bych ho nadobro odložila, ale copak to mohu někomu udělat?.. to že jsem se já zamilovala do svého hnusného nenalíčeného obličeje neznamená, že to tak cítí i ostatní.. ale když já si tak rádám patlam rukama do obličeje a do očí celý den hehe.. ale vážně. A chci si jít obarvit obočí.. je hnusný.. a nebaví mi s nim něco dělat. A taky bych měla udělat něco se svými vlasy, nedá se na to koukat, ale sem líná a nechce se mi je ničit a šla bych ke kadeřnici ale sem socka co tam nikdy nebyla... takžeeee.. tim že o víkendu zřejmě budu doma furt tak donutim maminu ať mi na to hodí nějakej zesvětlovací popel a já pak půjdu brečet do kouta jak nemám vlasy. Někdy přemýšlím proč si je prostě neoholim, když mi stejně nerostou.. no co... tak zlá na lidi bejt nechci. Né každej blije duhu jako já.

 




4 comments:

  1. Hele, teď budou všichni chtít můj kokain :D a já jsem lakomá! Buď ráda, že jsem se s tebou podělila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ještě aby ne když spolu žijem, bez toho to ani nejde :D neboj.. já jim to zakážu ˘^˘

      Delete
  2. a já pak půjdu brečet do kouta jak nemám vlasy - nejlepší věta:-DDDD <333
    nemaluj se, sluší ti to i bez toho a záleží jen na tvým dobrým pocitu no ne?
    a dej mi tvůj mozek!!!!!!!!!!:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to nejlepší a nejsmutnější věta ever :DD
      děkuju tobě též!o.o :3
      nedam jen moje moje mojeeeeeeeeee :DDD

      Delete