Saturday, February 15, 2014

Norimberk a jiné shity

No tak v pondělí už je to tady... jedu na očekávanou stáž do německa. Řeknu vám to opravdu kurva rychle uteklo. Omlouvám se za ten sprostý výraz (Lin o.o") ale jinak to nešlo.... Nejdřív jsem se tam těšila, pak netěšila a teď se tam už celkem zase začínám těšit. Jen mě opravdu a opravdu štve, že tam jedem přes jarní prázdniny (chci se flákat domaa T-T) ale tak co... to se nějak zvládne. A kdo může říct, že jede o jarňákách na dovolenou do německa?.. Nikdo! a k tomu všemu uplně zadarmo. A ještě jsme dostali přes 300 euro jakože "kapesný" na ty dva tejdny. A myslím, že na jídlo mi bude stačit tak maximálně 50 euro. Takžeeee... půjde se nakupovat :3
Budu fotit co nejlépe všechno :D taky to máme povinný, hlavně v té škole co tam budem musíme fotit. A  taky musíme psát blog (TU)o.o, takže nevím jak budu mít čas... náladu na tento. Hlavně doufám, že tam bude dobrá wifina jinak zhynu.
Sakra ale jsem na to fakt zvědavá. Budeme tam šít sukni a prostě chodit do školy jako tady. Ale to mi nevadí, navrhla jsem si jednu fakt pěknou sukni, takže jestli se mi povede tak se na ní těšim, ikdyž si nejsem jistá jestli jí budu nosit. But who cares.

Jinak jak jste si užili valentýn?.3... já poněkud.. zajímavě eh.. v hospodě jak jinak :D


To když se člověk nudí při čekání na autobus↓










3 comments:

  1. Whuu, taky bych jela.... I když nevim jestli zrovna do Dojčlendu... :D
    Poslední fotka nejkrásnější! <3 (a ty jsi nejkrásnější!)

    ReplyDelete
  2. Jůůůůů, no co naděláš víš že mi to taky občas ujede :D Ty se máš.. POŘÁDNĚ SI TO UŽIJ :3 :)

    ReplyDelete
  3. Tak si to v Německu užij !:)Poslední fotka je super!

    ReplyDelete