Monday, February 17, 2014

Den 1.

Tak jsme teda konečně dorazili. Nakonec jsme jeli jen něco málo přes tři hodiny. Původně to měli být čtyři. Jako první nás přivítala slunečná obloha a celkově krásné počasí, díky tomu jsem mohla celý den strávit v mikině :D.. Pokoje mě docela zklamali a taky cena internetu. Naštěstí je tu alespoň těžce chytitelná wifina z recepce.. takže tu tak nějak čaruju...Neměli jsme nic na práci a tak jsme šli do města a je to tu celkem roztomilé. Onchody jako u nás a ceny asi taky tak nějak. Jen z těch eur jsem furt celkem nesvá. Ale co je hlavní. Koupila jsem si krásné šaty za 5 eur olala. A taky krajkové třičko a ponožky a punčochy. Ale jako jinak nic moc, ale to se musí ještě projít. A taky jsme ochutnala slavná Norimberské párečky. A jako čekala jsem od toho víc ale i tak jsou velice dobré :3... No jsem zvědavá na další den školy :D

Všechno fotiiim o.o














3 comments: