Sunday, January 5, 2014

Praha né jen kvůli škole

mám zpoždění.. áááá... tenhle článek jsem měla napsat v úterý... a ve středu jsem měla napsat o silvestru.. ale nevadí... to se zvládne :D
Od soboty do úterí jsem byla v praze u Ci.. bylo to super... takové bezproblémové :3.. až na řešení toho kde budu na silvestra, neboť mamka mě nechtěla nechat v praze :(
No ale, v sobotu jsme byli u kamaráda, v neděli jsme byli v luxusní čajovně "Kurlovo doupě", je na náměstí republiky a vážně to tam vypadá jak doupě ._. a je to tam obří ale zároveň je to strašně zútulněný a je tam tma :33...
a v pondělí jsme byli v Aquaparku na Barrandově... Všechno to byli takové okamžité rozhodnutí. Hlavně s tim koupákem. Aneb koukali jsme na film a najednou jsme si obě řekli... "šla bych se koupat" ~ "já taky"... a najednou jsme byli na cestě :D
Byl to skvělý víkend a jsem ráda že jsem tam byla :3... o prázdninách jsem se snažila být všude :D.. a taky že od středy do středy jsem ani jednu noc nebyla doma :'D... a maminka z toho nebyla zrovna šťastná ale nevadí :3

no a tu sou už nějaké fotky co jsem tam nafotila :D




















4 comments:

  1. Už jsem myslela, že se do konce prázdnin neozveš... :D Skvělý fotky, hlavně ty první dvě. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no byla jsem moc zaneprázdněná užíráním se... ale došlo mi, že opravdu musím něco napsat než ty prázdniny zkončí :( :D
      a děkuju :3

      Delete
  2. Miluju čajovny a voďára:D Lásky života!!
    jinak moc pěkné fotky ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně tak! souhlasím :33 a děkuju ^^

      Delete