Tuesday, December 24, 2013

seru na dnešek

znáte takovej ten pocit, kdy jen sedíte a chce se vám jen ječet, řvát a bůhvíco?... přesně to zažívám teď v poslední době celkem často.. respektivě kdyžý večer, nevím co dělat, tak přemýšlím, moc přemýšlím a myslím na píčoviny... a prostě chci řvát... kurva asi bych měla začít každý večer někam chodit, nebo alespoň něco dělat.. ale prostě.. nevim proč mě to tak nervuje ale nedokážu to, přes den vždy něco dělám, dokonce i uklízim, ale večer.. prostě sem zvyklá někde bejt nebo jít spát brzo. A teď když jsou prázdniny a spousta času tak nemám furt kde bejt a co dělat.. takže fuck it. a to jsou dnes vánoce.. hezké byli asi no.. nu, zítra o tom něco napíšu, protože, teď se mi fakt nechce rozebírat tenhle shit... jedno vím jistě a to je to, že miluju svojí mámu....
ikdyž dneska ne, protože mi už sakra asi z těch jejích zkurvených pohádek mrdne.. asi si pustim něco pošahanýho ať je mi dobře, ale nemám tucha co.. bože (jo mluvim na sebe) vysvětlete mi co se to se mnou děje?!. ke všemu teď nemám chuť jíst, což já mám pořád!... a taky nedokážu jen tak ležet/sedět a válet se, což je taky jedna z mých charakteristických vlastností. a prostě všechno je teď divný, jiný, převrácený skoro až zvrácenýMáma mi to po delším záseku mezi otázkou a odpovědí, vysvětluje jako pubertu ale ať jde do prdele s pubertou... to je něco fakt divnýhoo.. a teď se du asi zahrabat pod postel.. ale protože mám postel až k zemi tak to bude kurva fakin úkol

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (jen to napsat nepomáhá ... ale matka by mě poslala doprdele kdybych začla křičet, ječet nebo tak) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


4 comments:

  1. Já vim, že to s tím článkem vůbec nesouvisí, ale ta fotka je prostě... <333!

    ReplyDelete
  2. tyvole uplne bych kricela a vsechno bych rozmlatila! myslela jsem si,ze se to na vanoce zmirni,ale citim takovy vztek. vubec se v sobe nevyznam. ty linky.-*

    ReplyDelete