Friday, March 7, 2014

Zbytek dní v Norimberku

 Tak tedy jsem konečně tento článek dopsala. Nevím jestli to někoho zajímá ale tu je zbytek dní strávených na stáži v Norimberku :3

Den 3.
Ve středu jsem otestovala nové botky a rozhodla se s nima jít na radnici kam jsme šli. Byla to divná společenská událost. A jediná v ten den, taže to volno bylo moc hezké. Celý zbytek dne jsme se flákali na pokoji, což bylo moc zábavné :3

Den 4.
Ve čtvrtek jsme měli celý den praxe a já stihla ušít téměř celé kraťasy... musím říct, že mě to tu baví mnohem víc než u nás. Odpoledne jsme pak šli do Norimbersého moderního muzea. Musím říct, že na to, že jsem moderní umění nidy nechápala, tak některé věci byli opravdu zajímavé

Den 5.
No a pátek byl asi nejzajímavější. Ráno jsme byli ve škole a měli jsme pokračovat na fascinátorech, ale dejme tomu, že jsem si chytře nechala klobouček na pokoji, tak jsem nic dělat nemohla.. heh... naštěstí jsme šli ve třičtvrtě na dvanáct pryč. No jenže mi bylo hrozně špatně a tak jsem šla místo do obchoďáku na pokoj, kde jsem prospala celé odpoledne. Večer se to už zlepšilo a tak jsme šli s holkama ze školy do jednoho baru. Pití tam bylo dost drahé, ale velmi dobré. Abych nemusela moc platit a zároveň se opít, tak jsem si oupila obří koktejl Long Island Iced tea~ Vybrala jsem si protože patřil do skupiny Strong koktejlů a obsahoval Rum, vodku, tequilu a gin. Skvělá kombinace a musím říct, že mi to chutnalo. Na pokoj jsme se měli vrátit nejpozději v 11, ale já a Hanička jsme ještě nechtěli a tak jsme s nima šli ještě na vodnici, která mimochodem byla moc dobrá. Nakonec jsme se vrátili až po 1 hodině ale musím říct, že jsem si to velice užila :33

Den 6.
 V sobotu jsme měli prohlídku městem. Byla strašná zima přestože svítilo sluníčko. Takže přestože byla prohlídka zajímavá tak jsem se moc těšila až to zkončí.

Den 7.
V neděli jsme se šli podívat do domu Albrechta Dürera. Popravdě jsem od toho čekala víc. Poté jsme šli do palačinkárny, kde jsem si dala s holkama pizzu a kafe a odolala jsem palačince s nutelou, protože byla opravdu drahá :(

Den 8.
Pondělí nám zabrali praxe. Bylo to celkem fajn a došila jsem celou sukni, takže už stačí na ni jen namalovat věžičky :D Po praxi jsme jeli do nějakého nákupáku, kde měligeniální obchod Real kde měli tak moc dobrot, že jsem si nakonec žádnou nekoupila :D Jediný co jsem si v celém obchoďáku koupila byla německá kosmetika :D.. musím to otestovat.
Jinak bych celkově řekla, že to tu je dost podobný česku. Mají tu stejné věci a možná bych řekla, že u nás je toho víc lepšího a hlavně je to levnější.

Den 9.
Úterý jsme dodělávali fascinátory a musím říct, že jsem s tím svým celkem spoojená :3... Ptom jsme šli s Anitkou a Haničkou do města a prolezli celé město :D Na to kde jsme byli jsem si jen koupila bílé tričko v C&A a hodně čokolád v Kardstadtu... musím říct, že to je ten nejvíc geniální obchod evrrr... mají tam všechno jídlo a pití co existuje a je to prostě naprosto luxusní. Chci ho domu :(

 Den 10.
Středa byla skvělá. Nešli jsme do školy ale šli jsme do tiskařského centra. Musím říct, že se mi tam opravdu líbilo a strávila bych tam celý den jen focením a kocháním. Vypadalo to trochu ja doupě, což je prostě něco pro mně, A proč jsme tam vlastně byli? No měli jsme za úkol si vymyslet svůj vlastní potisk na téma Typický Norimberk. No a já si to trošku upravila a spojila jsem klasického Dürerova zajíce a svůj oblíbený film Donnie Darko a vyšel mi z toho Frank. Takže prostě naprosto skvělý potisk na trička a tašku. Večer jsme šli znova do Kardstadtu a nechala jsem si tam poradit jaké si koupit víno. Tak doufám že bude dobré, chci ho vzít domů. A ještě musím koupit pivo :D

Den 11.
Předposlední den naší.. skoro dovolené, totiž, začla jsem si uvědomovat, že to vše bylo super a že doma to bude zas moc náročné. Ikdyž se mi po mnoha věcech, hlavně lidech stýskalo. Ve čtvrtek jsme ještě měli celodnní praxe a já domalovávala svou sukni, sice nevyšla uplně ta dokonale jak jsem chtěla ale zároveň podle mě vyšla líp než jsem očekávala :D.. no když jsme vše měli hotové, tak jsme si vyráběli plackyyy.... a přestože jsem na výběr motivu měla moc málo času, tak jsou některé moc dobré :3
Večer nás holky opět pozvali ať někam jdem, no jenže většina byla dostatečně líná a tak jsme šli jen já a Hanka. Tentokrát jsme, šli do uplně jiného podniku, také baru, ale mnohem klidnějšího a roztomilejšího. A taký o trochu levnějšího, ale když říkám o trochu tak opravdu myslím o trochu :D Takže jsem si dala jen sklenici červeného.
Bylo to moc fajn, skvěle jsme poecali (nikdy by mě nenapadlo že se budu tak bavit anglicky) a dokonce tam přišli i jejich dva kamarádi. Byli to fakt typický němci... až na to že jeden byl umělec a druhej hip hoper.. zvláštní kombinace x.x
Nejhorší část večera přišla když mi spadl Evžen na zem... myslela jsem že se půjdu utopit do záchoda nebo, že si vytrhám všechny vlasy udělám si z nich paruku, ale naštěstí se mu nic vážného nestalo, ale uvidíme časem... Kill meh pls

Den 12.
Poslední den. Museli jsme z hotelu odejít už v 10 ale autobus nám jel až v 16:40.. Takže co teď?... Zazadla jsme si nechali na recepci hotelu a šli jsme do města. Navštívili jsme Aldi, Kardstadt, dokonce jsme byli s Anitou a Hanou v hračkách, kde jsem ovšem strávili mnoho času, neboť naše dětské duše, milující pohádky a všechno roztomilé neumírají :D.. Anit si koupila Evžena Houžvičku, neboli Flina, jak chcete. Prý pro svou sestru, ale já být na jejím místě, tak si ho nechám :'D
Poté jsme šli do toho nákupáku, kde jsem v pátek kvůli nemoci nebyli, takže super!:D O nic moc jsem nepřišla, akorát jsem cestou zažila peklo, když mi praskli norimberské párečky  v tašce a vytekliii ~_~ super!:D
No pak jsme se pomalu vrátili na recepci kde jsme ještě přes hodinu čekali a pak jsme šli na bus, kterej přijel pozdě, ale přijel, no a hurá domu. Tam nám ještě dost silně hrabalo :D
Večer mě naštěstí v praze vyzvedla maminka, protože nevim nevim, jak bych se dostala domu s tim pošahanym kufrem plným čokolád! :D
 
A teď hromada foteek :D







Den 4.



















Den 5.












Den 6.













Den 7.
















Den 8.








Den 9.








Den 10.






































Den 11.



















Den 12.























Cesta do Teplic :D









5 comments:

  1. ty bys měla fotit jak ďas. je něco, co neumíš?! teď se za svoje fotky fakt stydim:-D
    ty zrnitý fotky jsou docela psycho. a pak to doupě vypadá moc fajn:-D:-))))
    V.

    ReplyDelete
  2. Absolutně nejkrásnější fotky!! Nejsou to jen ty tupý fotky památek nebo jídla, ale tyhle mají kouzlo a něco říkají! :)

    ReplyDelete
  3. Olala děkuji vám děvčata ♥ ale tak skvělý to zas neni :D :3

    ReplyDelete
  4. Panejo, taková kupa skvělejch fotek:) Docela ti závidím, že máš možnost takhle na dva tejdny vypadnout:)
    Mám ráda tyhle cestovatelský fotky:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jooo bylo to moc faajn :3.. a děkuju ^^

      Delete