Thursday, February 6, 2014

Ples 5.2.2014

Protože jsem minulý rok propásla svůj imatrikulační ples tak jsem se nenápadně propašovala na ten letošní. Zadarmo. Byli jsme tam aby jsme "pomáhali". Byli jsme tam všichni z intru plus nějací další lidé ze školy a bylo to skvělé. Ikdyž se nejprve zdálo že s Kit zhynem osamoceně někde v rozích, anebo že to vzdáme, odejdeme a koupíme nějakou lahvinku. Ale vykompenzovali jsme si to geniální ledovou tříští, která mi krásně ladila k vlasům a kupodivu nebyla až tak drahá na to že tam měli skleničků červeného za 60 korun. I přesto jsme tam dál seschle seděli a řekli si že to dál asi bude nudné. No ale to by nesměla hrát hudba. Je pravda, že by mi někdo měl už zakázat chodit na parket, protože ty kreace co tam předvádím nejsou zrovna dobré na zrak normálních lidí. Jen mě mrzelo, že jsme museli být do jedné na intruale nevadí.. náramně jsem si to užila a bylo skvělé být konečně někde s holkama.
Také jsem zjistila, že někteří učitelé se nezdají. A že některé mám o něco radši.

Nejlepší retuš a úprava je světlo z venku :3








Jsem všude!o.o


 "Vyfoť mě jak se tady bavim"




8 comments:

  1. Vlasy jsou fakt peckový, akorát škoda, že nejsou ty šaty vidět celý. <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to normálně sukně do půlky stehen a pak jen černý silonky.. nic spešl :D

      Delete
  2. ten vrch (korzet, alebo čo) vyzerá fantasticky! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to takovej jakože korzet :3... je skvělej :))

      Delete
  3. Jsem na tvém blogu poprvé a co mě oslovilo nejvíc...
    máš božské vlasy! Krásně ladí s tvýma modrýma očima.
    A vůbec jsi strašně krásná.
    Vypadá to, že sis ples užila, paráda. Já je miluju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ty oči bohužel nejsou moje jsou to čočky .. ale moc děkuju.. to mě potěšilo :33333 T.T

      Delete
  4. Máš naprosto úžasné vlasy a sluší ti to! ^^
    Já barevné vlasy chci už hrozně dlouho, tak nevím jestli se někdy dočkám :D
    Vypadá to, že sis tedy ples užila :) Já jsem v Lednu byla také, celkem mě mile překvapil, protože se mi tam vůbec nechtělo (jsem v prváku), ale nakonec to bylo super. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě si je obarvi je to skvělý :D !! :3 a děkuju moc ^^
      A ano bylo to faajn :3

      Delete