Wednesday, January 15, 2014

Klauzury

Skoro celý tento týden, co se školy týče, je velice vydařený :3 aneb ať žijí klauzury (všimli jste si jak často používám slovo "aneb"?) Totiž, když máte po celé škole, ve všech třídách a tak vystavěné práce studentů, tak je celkem nepravděpodobné, že bysme se mohli učit. Ačkoliv mě to celkem překvapuje. Mh no co. V pondělí jsme obhajovali svou košili a musím říct, že to byli skvělé a pohodové obhajoby uprostřed praxí. No a poté jsme se fotili v ateliéru, což je fajn, protože mám aspoň pořádnou fotku do portfolia, ikdyž tam vypadám jako tak trochu labilní občan Prahy. Nevadí.
Také jsem měla vystavený obraz a sklidil veliký úspěch *drbe si ego*.... bylo hezké dívat se jak lidé kolem toho procházeli a zastavili se a s velkym otazníkem si říkali jestli jsem opravdu z druháku..... aaaaaaaw..... Ale stejně se mi tam toho hodně nelíbí *konec egoismu lol* ale tak co... musím to vytáhnout na konci roku. Vážně by mne zajímalo co bude poté za téma :)))
Díky tomu, že byla výstava klauzur, jsme se v úterý neučili a místo toho šli s naším ósom americkým učitelem na bowling. Na to, že jsem to hrála poprvé v životě tak to nebylo tak špatné. Myslím.... eh :D Ale rozhodně mě to bavilo :33
No a dnes jsme měli  od devíti do půl jedné výtvarku ^^







S tim Moraňákem... Škoda, že je mázlá :(

2 comments:

  1. Tak to se vůbec nedivím, jestli čučeli jak péro z gauče! <3

    ReplyDelete
  2. Na třetí fotce jsi děsně nunu:) Obraz je boží, taky nevěřícně koukám.

    ReplyDelete